HálóZsák fórumok > OFF topik

Sztrájk topik

<< < (139/174) > >>

Farek:
Nem szándékoztam igazán beleszólni ebbe az egészbe, de azért egy valamit megjegyeznék a véleményezéssel kapcsolatban. Igaz, hogy esetleg unalmasnak tűnhet, hogy "köszi, mint azt már előttem 627-en is leírták", de azért higgyétek el, jólesik. Másrészt soha, senki ne szégyellje a véleményét vagy a kérdéseit csak azért leírni, mert úgy érzi, hogy "ejnye, ilyen nagy rajnogókhoz képest én csak gyenge kezdő vagyok", mert személy szerint még senkinek nem haraptam le a fejét, és szerintem alapvetően ez a fórum elég nyitott és toleráns a kezdőkkel szemben is, értem úgy, hogy hajlandóak vagyunk válaszolni.
Szóval a véleményezés: nem feltétlenül kell műelemzéseket írni, de személy szerint valami olyasmire gondolok, amiket én magam is felszoktam vetni a saját "gyermekem", az Avengers fórumában, az éppen kikerült munkáinkkal kapcsolatban, vagy a CoMor fórumában (akit érdekel nézze meg), azaz: "Hm, hogy lehet, hogy Energikon él, pedig tudom, hogy már kétszer is meghalt?" vagy "oké, a történet, beírás, fordítás, stb. tetszett, de azért az mekkora baromság, hgoy a 8-ik oldalon egy ilyen blőd megoldással ütik le a gonoszt", stb. stb. Szóval amit mondani szertenék, én személy szerint egy olyan hozzászólásnak, vagy reakciónak is örülnék, ami esetleg egy adott témát, egy mozzanatot, vagy kérdést ragad meg a képregényből, egyfajta gondolat ébresztőnek, amit aztán ha az ember felvet, akkor a többiek (legrosszab esetben én   ) megválaszolok, lereagálok.
Bocsi, sajnos nem igazán tudom megfogni, hogy mire gondolok, de ha valaki megnézi a CoMor fórumán az utolsó pár hozzászólásomat, az  érteni fogja. VAgy ha valaki emlékszik, hogy a legutolsó Avengers-re reagáltam valami olyasmit, hogy "mennyire baromságnak tartom, hogy Amerika Kapitány minden reggel egy szaltóval ugrik ki az ágyból. Szerintetek?"
Na, most valahogy nem megy igazán, de talán érthető. Akinek meg nem, az nyugodtan kérdezze meg priviben.  

Petyaman: