HálóZsák fórumok > Pozitív/Negatív vélemények

Sci-fi képregények

<< < (33/175) > >>

Wizitor:
Oh, köszi a felhomályosítást.
Azért gondoltam, hogy közük van a patkányokhoz mert a rajzok és bábuk engem patkány emberekre emlékeztetnek és a nevükben szintén ott a "rat" szó a linget-et meg lefordítani ugyan nem tudom de a nurgeling-ekből meg a zerglingekből valami kis "fattyakra" gondolnék és akkor így kisakkoztam magamnak.

Mellesleg én legszívesebben mindre rákattintanék, de így ment 1 az orkra, 1 meg a nekronra.

Magister:

--- Idézetet írta: Wizitor - 2011. Október 10., 10:07:40 ---
--- Idézetet írta: Balint - 2011. Október 09., 10:54:14 ---Hali!

Én laikus vagyok és a Warhammer világából inkább a fantasyt csipázom és ott is leginkább a patkányokat (skavenek vagy mik) A kérdésem az volna, hogy ők léteznek a 40k-ben is és ha igen hova sorolhatók a választható kategóriák közzül?

Előre is köszönöm a választ!

--- Idézet vége ---

Nagyon lesarkítva, mondhatjuk, hogy léteznek, ratling néven: http://warhammer40k.wikia.com/wiki/Ratling
A Birodalom szolgálatában állnak és a rendes terepasztal játékban is építhető belőlük hadsereg. Vagy legalábbis építhető rájuk hadsereg.

--- Idézet vége ---

Egy kicsit eltévedtél. A Ratlingeknek semmi közük a Skaven-ekhez. A Skavenek patkány emberek míg a Ratlingek hobbitok/félszerzetek. Ami a terepasztalos ratlingsereget illeti: én leragadtam a második kiadásnál, de már ott is "csak" a Birodalmi Gárda egységei között szerepeltek, mint beszivárgó mesterlövész egység. Az újabb kiadásokban már nem is szerepelnek. Akikre te gondolsz azok a squat-ok lehetnek akik a törpék megfelelői voltak, csak a ratlingekkel együtt megették őket a tiranidák. (Bekebelezték a szülővilágaikat).

Ami a szavazást illeti: nekem mindegy, csak 40K  legyen :lol:

Dark:
Jó ötlet ez a szavazás. Ment szavazat a Káoszra és az Űrgárdistákra... ;D

Balint:
Köszi mindenkinek a segítsége :worship:
Akkor megy egy szavazat a birodalomnak  :nezze:

Wizitor: