Jó játék, csak annyira belenyúltak sok helyen az addig bevált receptbe, hogy sok gyermekbetegségtől is szenved. De talán még mindig a legjobb sztorival bír a sorozatból, egyedül a motorjának egy komoly gyengeségét nem tudták kijavítani, hogy nagyon nem komálja a bázisépítgetős, lassú játékot, emrt egy idő után, akármilyen erőművön is futtatod, elhasználja az összes lehetséges erőforrást és elkezd kegyetlenül lassulni.
Viszont az egyjátékos kampánya, főleg a kiegészítő, az egyik legszívatósabb a sorozatban. És nem nem a korábbi részek szintjén, hogy szándékosan lehetetlen helyzetet kényszerítenek rád (nyomd végig a pályát összesen két Kronotankkal, amiket egy gépfegyveres képes egymaga leszedni, és mindezt két vagy három komplett bázis ellen, vagy a kedvencem, amikor a C&C küldetéslemezében indítasz egy MCV-vel egy kanyonban, három kockával feletted meg ott áll két Obeliszk, aztán juss át, ahogy tudsz), hanem egyszerűen tényleg komoly stratégia kell oda (na jó, kivéve amikor egy Szellemmel kell végigkommandózni egy szekta bázisán egy kék tibériummező kellős közepén). A "védd meg az ufót 20 percig" című pálya kitalálója például biztos gyakran csuklott, de az is, aki a kanyonfalhoz tette a bázis egyetlen erőművét.
Viszont mindezek ellenére én imádom. A TS:FS v2.01-es patch-csel szinte minden hülyeséget kigyepáltak belőle (kedvencem az 1.00-ban, hogy öt darab Nod nehéztüzérséggel bármekkora GDI-haderőt fel lehet tartóztatni illetve megsemmisíteni, az 1.15-ösben meg annyira kiherélték őket, hogy hasznavehetetlenekké váltak.. mire az 1.16-os magasságában megállapodtak félúton), szóval aki zereti a stratégiákat és a jó kampány módokat, esetleg a multit emberek ellen 8a gép naaaaaaagyon hülye), annak kötelező kipróbálni. Én nem is emlékszem már, hányszor nyomtam végig a GDI-kampányt.