Nagyrészt csak marketing, elvégre így egy rakat füzetet kétszer számolhatnka el a negyedéves jelentésben úgy, hogy csak egyszer adták el. A valódi digitális terjesztéses adataikról még semmit nem tudni, bár most, hogy jóformán ugyanazzal a céggel csináltatják az egészet, mint a DC, talán lesz valami belőle.
De hogy válaszoljak is: valószínűleg nem fogok írni róla, mert a digitális terjesztésről még mindig nagyon keveset tudni. Rég tisztában vagyok vele, hogy a Marvel sok és a DC pár füzet esetében ad egy beváltható kupont, de szerintem ez inkább egy trükk arra, hogy aki megveszi füzetben, az megossza közösségiben vagy bármilyen más módon egy ismerősével úgy, hogy annak csak letöltenie kelljen. (A baj ezzel, hogy az olvasáshoz regisztrálni kell egy online képregényboltban, márpedig akit eddig nem nagyon érdekelt, az ezután se fog spontán beténferegni egy virtuális képregényüzletbe.)