Meg a 10.8-as Járőrt is néztem, amíg volt, de má az sincs.
Az tényleg jó volt, csak nem értettem, mit keres rajta a 16-os karika.
Most fejeztem be a Superman visszatér-t, és kicsit szidnám amíg friss az élmény.
Ha egy szóval kéne jellemeznem a filmet, asszem az a szó a logikátlan lenne:
Ugye először is mikor játszódik a film? A negyedik rész után öt évvel? akkor mit keres mindenkinél kamerás mobil? Vagy ha napjainkaban, akkor miért néz ki úgy Jimmy, mintha most lépett volna ki a "az, aki elkapta Al Caponet" című filmből?
Aztán meg a fennt említett fotós azt mondja Clark-nak, hogy Lois és a másik csávó még csak jegyesek, és láss csodát, 5 perc múlva ez a jegyeség átmegy házasságba.
Aztán minek kellet beleírni a filmbe megint Lex mellé egy buta libát, aki persze belezúg Supi-ba? Hiszen ezt már az első részben is elsütötték (és személy szerint engem már akkor idegesített, hiszen az ilyen szereplők leviszik a film szintjét a 101 kiskutya, és társai mellé).
Végére hagytam a (szerintem) legnagyobb baromságot: azt még elviselem, hogy Supi felkap egy szemüveget, és kapásból nem ismerik fel, de az komolyan, senkinek, még a leendő pulitzer-díjas újságírónak sem tűnik fel, hogy CLARK ELMEGY, SUPI IS ELTŰNIK, 5 ÉV MÚLVA CLARK VISSZAJÖN, ÉS SUPI IS ÚJRA RÖPKÖD?
Oké, hogy csinálni kellet egy friss Superman filmet, modern technikával, de szerintem sokkal jobb lett volna, ha úgy oldják meg, mint a Batman:kezdődik!-et. Szépen a régi filmektől függetlenül, és akkor nem lehetett volna elkövetni ezeket a logikátlanságokat.