HálóZsák fórumok > Pozitív/Negatív vélemények

Fan Art - Amatőr munkák

<< < (42/105) > >>

Spuri:
Nekem volna észrevételem GRAPHICdesigner! :)
Noha baromira tetszik a rajzstílusod, azért vannak jól és kevésbé jól sikerült munkáid. Ha elfogadsz egy építő tanácsot, ne használd a ComicSans betűtípust, inkább válts át valami valódi képregényesre, mert így egy picit a "kezdő vagyok" üzenetet továbbítja a hétköznapi képregényes felé.
Ahogy látom, te az erőszak, meg a 18-as karikás frontot akarod erősíteni, hidd el, hosszú távon előbb utóbb ebből dobbantanod kell majd, ha azt szeretnéd, hogy képregényesként komolyan vegyenek. Szerintem nagyon tehetséges vagy, és lenne keresnivalód a 5Panels csapatában is (ez egyszer mintha szóba is került volna) de ahhoz tényleg el kellene hagynod ezt a vonalat.
Én örülnék, ha csatlakoznál hozzánk. :)

GRAPHICDESIGNER:
Sziasztok , én is rajzolok . Ezek a munkáim. http://glovescomix.5mp.eu/web.php?a=glovescomix  http://glovescomix.blogspot.com/ 

Balakin:
Belelestem a Zalaman 3. részébe. A sztorival nem is próbálkoztam, az első rész után tudtam, nem az én világom. Látszik, hogy van vele munka de ha elfogadsz pár tanácsot :
-fordíts több időt a rajzokra, de ne csak a panelekre, hanem maguknak a karaktereknek és a háttereknek a megtervezésére is. Kísérletez különböző technikákkal a kihúzásnál (érdemes ecsettel próbálkozni). Van tehetséged csak még csiszolni kéne.
-ne szégyelj vonalzót használni ! Persze nem muszály csak akkor is törekedni kell a arra, hogy grafikailg egységes legyen amit csinálsz illetve, hogy jól nézzen ki.
-szerintem próbálj elszakadni a szuperhőszsánertől és paródiáitól, van már elég a tengeren túlon, nem áll nekünk annyira jól ez.
-lehet érdemesebb lenne fekete fehérben dolgoznod de legalább is átgondolni a színezést, sokat ad hozzá vagy vesz el a műből !
További jó munkát és sok kitartást!

keildavid:
Köszi a Zalaman és barátai 3. részét! :worship: :worship: