HálóZsák fórumok > OFF topik
Sport
Nitro:
Mutass már erre példát, mert szerintem a technika még nem tart ott, hogy ez megvalósítható legyen. MI, mint olyan még nem létezik. (legalábbis az én fogalmaim szerint nem)
Wearwolfff:
Hát, japánban ez már nagy divat. Mármint a robotversenyek. Ha a Forma1 a fejlesztések versenye, akkor vezesse az autókat MI a pilóták helyett.
Ragyogó nap ez a mai. A verseny véget ért és mindenki ugyanúgy ért célba, ahogy elindult, mert minden MI ugyanolyan jól vezetett. Hajszálmilliméter pontosan egyszerre értek be tegnap az időmérőn is, ezért a 'pólpozísönt ki kellett sorsolni. :badteeth:
Nitro:
Hát, ebben nagyon eltér a véleményünk. :)
Szerintem a Forma-1 (manapság) elsősorban a technikáról és a fejlesztésekről szól. Ennyire lekorlátozni, lebutítani az ilyesmit mindig csak a trükközéshez, a kiskapuk kereséséhez és a szabályelkerüléshez vezet. Aztán vagy megbüntetik a csapatot, vagy nem, és ha nem, akkor tuti, hogy a következő évtől azt az újítást is betiltják, csak hogy ne gyorsuljanak annyit évről-évre az autók. És ilyen szempontból nem érdekel, hogy a kis csapatoknak nincs pénze fejlesztésre. A csúcstechnika sokba kerül, és nem az a megoldás, hogy akkor limitáljuk a költségvetést mindenkinek. Nem kell egy szintre hozni az autókat. Ha olyat akarsz nézni, akkor javaslom a márkakupákat, főleg, ha 180-nal menő versenyautókat akarsz látni. Az autóversenyzés hőskorában valóban a pilótán múlott nagyon sok minden, de a jelenlegi technikai szinten ez már nincs így, el kell fogadni, hogy valamelyest csökkent a szerepe. A távirányításos gondolat egy vicc. :D Soha a büdös életben (=pár évtizeden belül) nem fogják tudni kiváltani az embert a volán mögött. De mondom, ha nagy izgalmakat akarsz, akkor inkább ajánlom a kisebb szériákat, ahol szabványautóval indul mindenki, és tényleg a sofőrön múlik nagyon sok minden, vagy még a MotoGP-t. A Forma-1 maradjon meg a csúcskategóriának, ahol a technológiai újításokkal versenyeket lehet nyerni.
Wearwolfff:
Igaz, én nem nézek forma1-et már nagyon régóta (amikor meg leülnék elé, mindig elalszom rajta). De azért azt kell mondjam, hogy szabályok többségére azért szükség van. Mindazonáltal jó részük tényleg ordibál. Azzal egyetértek, hogy limitálják le a felhasználható alkatrészek számát, mert a kis csapatoknak lehet, hogy nincs ennyi pénze. Már arra sincs ami van. Hány kis csapat adta fel, már a tavaly vagy idei beugró költség láttán. Ezzel arra gondolhattak, hogy az autókat aránylag egy szintre tudják hozni. Ha trágya autó agyonstrapált váltóval kell közlekedjen, akkor a maszek autónak is azzal kelljen, így az esélyek aránylag egyenlítettek.
--- Idézet ---Nyilván nem azt sugalljuk, hogy fejjel rohanjon mindenki a másiknak, mert az jó lesz, de volt már itt Senna-Prost páros, vagy Montoya-Hakkinen duó is (egy csapatban), aztán mégsem borította vér a pályát...
--- Idézet vége ---
Nem persze hülye gyerek, ha már odaírod Sennát, legalább ne beszélj már ilyen gyökérséget. Na pont ezért értek egyet egy ésszerű biztonsági sebességhatárral, de a véleményem az, hogy 180-al menő autókkal is lehet jó versenyt csinálni. Ne legyen olyan nagyfokú száguldás, mert annak sosincs jó vége, az autópályán se. Viszont ez vonzza azt is, hogy minden autóban minden verseny előtt új hibátlan alkatrészekkel lehessen indulni. Persze az ilyen megkötésekkel, meg tényleg azt érték el, hogy jobban vigyáznak az alkatrészekre. Azt a sok High-Tech kütyüt meghagynám a fülkében, de csak ha a rádiózást a minimálisra csökkenteném. Ha a pilóta át tudja látni, akkor hadd lássa, de a pilóták versenyezzenek már. Már már nincs is rájuk szükség, csak dísznek vannak ott. Távirányítással is mehetnének az autók, a lelátóról vezérelve mint sok hülye gyerek. a Kis gokartjával. Ha meg már ott vannak a pilóták a kormány mögött, akkor versenyezzenek ők. Régebben tényleg izgalmasabb volt. Hozott valaki egy rossz döntést egy elsőosztályú autóban, míg egy jót valaki egy zzs autóban, és máris a feje tetejére állt a verseny.
talgaby:
Ő meg sikeresen átesik cirka Mach3-mal a ló túlfelére és már majdnem azt követeli, hogy lóvontatta legyen az F1, mert 1930-ban olyan marha izgalmas volt. Hülye az új szabályok egy része, ezt sokan mondják, de nem az a megoldás, hogy elkezdünk visszafelé menni az időben egy technikai sportnál.
Navigáció
[#] Következő oldal
[*] Előző oldal
Teljes verzió megtekintése