Jordan Mechner kiszállt a játék készítéséből a Sands után.
Egyébként a környezetet a játékból vettem elemeiben, meg magát a mozdulatot is (kiugrik az ablakon-lesiklik a zászlón-ráfordul az oszlopra).
A hátteret a figurához képest összecsaptam, a figurával többet pepecseltem (ha ez nem látszik meg - mivel mindenki a hátteret dicséri - akkor lehet, hogy nem kéne annyit szöszmötölnöm a figurával,hátha jobb lesz. )
Eredetileg egyébként egy harci jelenet lett volna a rajz 90°-kal jobbra forgatva úgy, hogy a kardjával szúr át egy ellenfelet, miközben hátul felrúg egy másikat, de közben mindig változik a koncepció.
Nekem mindkét játék nagyon tetszett, bár az elsőtől nem voltam elájulva, de egyetlenetesen élvezhető színvonala volt, a másodiknál már voltak kilengések, tehát nagyon jó és nagyon rossz, de több volt a nagyon jó, isten volt a zene, meg katarzisszintű volt a sztori is-bár rengeteg ellentmondással. Játszott vele valaki? Akkor az biztos szintén nem érti, hogy kerültek oda homokszörnyek azelőtt, hogy megteremtődött volna a homok, meg egy másik, de ez
***spoiler***
Ha a herceg hagyta meghalni saját magát, akkor elvileg el kellett volna tűnnie abból az idősíkból, mert így nem volt, aki később fölvegye a maszkot.***spolier off***