A Maxot még semmire nem használom, csak szerettem volna egyszer megtanulni valamilyen szinten. De nem létfontosságú (egyetemen se tuti, hogy kell majd) csak kíváncsiságból modeleztem volna. De akkor úgy nézem nem egy gyenge dolog, nem biztos, hogy nekem való. 
Hát, ha csak modellezel akkor ahhoz nem kell olyan tápos masina. Viszont memória akkor is kell, legalább két giga. Viszont minimum 512 vidkari. Jó kissebb is, mert nekem 256-os van, de sokszor belefutok abba, hogy nem tudok befejezni egy egy modellt, mert túl sok a polygonszám amit már csak 1 sőt 0,5 fps-el tud lekezelni. Valahogy úgy képzeld el, mikor felteszel egy játékot, és úgy szaggat.
Textúrázáshoz egyszerre megy a max és a photoshop ezért ahhoz is kell egy kis proci meg memória, de a core2 2gb ram már megteszi. Renderelni is tudsz vele, csak sokáig tart a dolog. Egy srác fél perces animot, amit ugye képenként kell, két napig renderelt. Tehát minél erősebb proci van benne annál gyorsabban tudja kiszámolni az árnyékokat, tükröződéseket, apró részleteket. De ekkor még használtál mellette például Vue felhőket meg tájat.
Nézd csak meg a kutamat kábé 25perc volt a render, de hol vannak még a karcok, repedések, textúra? Ezeket félreteszem, mert úgysem tudom befejezni, és belekezdek valami másba. Majd ha egyszer lesz egy tuti masinám, akkor lehet, hogy befejezem őket.
De klassz dolgokat lehet vele kreálni. Érdemes vele foglalkozni.
